Selasa, 02 November 2021

סקר מנדטים ישראל היום

מפלגת הליכוד עם 35 מנדטים. מפלגת תקווה חדשה בראשות גדעון סער לא עוברת את אחוז החסימה ומתרסקת באופן כלילמפלגת ימינה מגיע ל-6 מנדטים כזכור עפי סקר מנדטים אחרון.


סקר הליכוד ממשיכה להיחלש 60 מנדטים לגוש להחלפת נתניהו חדשות 13

2 days agoסקר ראשון.

סקר מנדטים ישראל היום. מנגד המהלך עתיד שלא להשפיע על ימינה ותקווה חדשה. פוליטיקה כלכלה בריאות ושאר הנושאים החמים שעל סדר היום הציבורי. הנציגים מקווים להגיע להישגים על רקע הנתונים המדאיגים.

נתניהו ולפיד מתחזקים משמעותית מהבחירות הקודמות וגם נפתלי בנט מפתיע ונשאר על ההישג. אתר החדשות הגדול בישראל. סקר חדש שנערך לאחר הכרזתו של יולי אדלשטיין כי יתמודד על ראשות הליכוד מלמד כי הליכוד בראשותו מקבלת 14 מנדטים פחות מליכוד בראשות נתניהו.

סקר שביצע מכון מדגם ופורסם בחדשות 12 העלה כי אילו הבחירות היום מתקיימות היום שלישי הליכוד היתה מתחזקת ל-34 מנדטים. ישראל דורשת היום כפי שדרשה מאז ומתמיד לא להסתפק בניהול מום על סוגיית הגרעין אלא להרחיבו לסוגיות החתרנות האיראנית במזרח התיכון ויכולות הטילאות שלה. לפי סקר מנדטים שפורסם הערב שני בחדשות 12 לו היום היו נערכות בחירות מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום וכך גם מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד שמגדילה את כוחה ושומרת על מקומה כמפלגה.

סקר רדיו גלי ישראל. אילו היה בחירות היום ולפי הסקר להלן התוצאות. כל הידיעות והפרשנויות במגוון תחומים.

מבזקים ועדכוני חדשות מסביב לשעון. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. הליכוד-33 יש עתיד-21 הציונות הדתית-8 שס-8 כחול לבן-8 יהדות התורה-7 תקווה חדשה לא עוברת את אחוז החסימה - חדשות רוטר סקר מנדטים מכון סמית לרדיו גלי ישראלהליכוד 33 יש עתיד 21 הציונות הדתית 8.

1 day agoסרוגים היום ייפתח החלק המרכזי של ועידת האקלים בגלאזגו עם תחילת הנאומים והמפגשים של ראשי המדינות בדרג גבוה. מפלגת ימינה של נפתלי בנט לא עוברת את אחוז החסימה בסקר דיירקט פולס מפלגת ימינה בראשות ראש הממשלה נפתלי בנט לא עוברת לראשונה בסקרים את אחוז החסימה במקום הראשון. הציונות הדתית קופצת ל-11 מושבים.

מפלגת יש עתיד עם 18 מנדטים סיעת שס עם תשעה כחול לבן. משה גלסנר חושף את תוצאות הסקר הסודי על מפלגה חדשה בראשות שיקלי ברדוגו שקד ואורלי לוי טור פרשנות באתר כיכר השבת לסיכום שבוע פוליטי סוער אקטואליה. 19 hours agoסקר מנדטים לפי חדשות 13עולה מספר הפתעות.


Fastest מנדטים 2020


סקר מנדטים בחירות 2021


סקר הסקרים מה יעשה סער בראש לליכוד ולגוש הימין גלובס


סקר ישראל ביתנו עם 8 מנדטים ישראל ביתנו


סקר ישראל היום ו הגל החדש הליכוד 31 העבודה 17 קדימה 13 ישראל היום


סקר כאן חדשות הליכוד המפלגה הגדולה ביותר כאן


סקר כאן חדשות כחול לבן היא הגדולה ביותר כאן


במקרה של בחירות היום לנתניהו אין ממשלה


Fastest מנדטים 2020


סקר קדימה איבדה 5 מנדטים ב 3 שבועות


סקר כאן חדשות כחול לבן היא הגדולה ביותר כאן


סקר הסקרים נתניהו יציב לפיד עולה ל 21 כאן


סקר כאן חדשות הליכוד עם נתניהו נחלש משמעותית כאן


סקר בחירות 2019 הליכוד שומר על יציבות חוסן ישראל 20 מנדטים חדשות היום


סקר מנדטים בחירות 2021


סקר מנדטים הליכוד ממשיכה להתרסק שינוי במפת הגושים חדשות מעריב


סקר מנדטים סער קרוב יותר להרכיב ממשלה מנתניהו סרוגים


N12 סקר חדשות 2 קדימה שומרת על הפער


סקר כאן חדשות הליכוד נחלש בנט מתחזק כאן

Tidak ada komentar:

Posting Komentar